INFORMACJA O NABORZE NA STANOWISKO ADMINISTRACYJNE
Dyrektor Wojskowej Specjalistycznej Przychodni Lekarskiej Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Koszalinie
z siedzibą w Koszalinie, ul. Zwycięstwa 204A
ogłasza nabór na stanowisko
STARSZY REFERENT
w Pionie Administracyjno - Gospodarczym
I. Wymagania niezbędne wynikające ze specyfiki pracy:
- wykształcenie średnie,
- doświadczenie zawodowe w zakresie pracy biurowej (np. doświadczenie na stanowiskach referent administracyjno – biurowy, sekretarka, kierownik biura),
- udokumentowany min. 5 - letni staż pracy na stanowisku administracyjno - biurowym,
Wymagania dodatkowe:
- znajomość aktów prawnych, w tym ustawy Prawo zamówień publicznych, ustawy
o finansach publicznych, ustawy o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych, ustawy o ochronie danych osobowych, ustawy o działalności leczniczej, - analityczne i syntetyczne myślenie,
- umiejętność interpretacji przepisów prawa i prawidłowego formułowania wniosków, analizy danego przypadku i prawidłowej oceny skutków prawnych,
- znajomość obsługi komputera,
- znajomość obsługi programów biurowych,
- znajomość obsługi sprzętu biurowego,
- znajomość zasad pracy biurowej, kancelaryjnej,
- komunikatywność, umiejętność pracy w zespole,
- dyspozycyjność, kreatywność, odpowiedzialność, samodzielność, lojalność, zaangażowanie.
II. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku st. referenta:
- obsługa sekretariatu Dyrektora,
- udział w przygotowaniu dokumentacji postępowania o udzielanie zamówień publicznych
- prowadzenie postępowania w zakresie najmu, dzierżawy pomieszczeń, urządzeń,
- archiwizacja dokumentów,
- współuczestnictwo w opracowaniu planu zamówień publicznych,
- udział w pracach komisji przetargowej,
- publikowanie ogłoszeń z zakresu zamówień publicznych w siedzibie Przychodni oraz na stronie internetowej Przychodni,
- przygotowywanie projektów odpowiedzi na zapytania Wykonawców,
- udział w ocenie ofert, przedstawianie propozycji wyboru najkorzystniejszej oferty lub unieważnienie postępowania;
- informowanie Wykonawców o wyborze najkorzystniejszej oferty, ofertach odrzuconych oraz wykonawcach wykluczonych z postępowania,
- kontrola i koordynacja czynności związanych z zawarciem umowy z wybranym oferentem
- pełnienie funkcji nieetatowego inspektora ppoż.
- prowadzenie postępowania w zakresie najmu, dzierżawy pomieszczeń, urządzeń,
- prowadzenie konkursów ofert na świadczenia zdrowotne,
- współpraca w zakresie czynności kancelaryjnych.
III. Forma zatrudnienia: umowa o pracę na czas nieokreślony w pełnym wymiarze
czasu pracy.
IV. Wymagane dokumenty:
- CV,
- list motywacyjny,
- wypełniony kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
- dokumenty potwierdzające kwalifikacje zawodowe,
- dokumenty potwierdzające okresy zatrudnienia oraz przebieg pracy zawodowej (kserokopie świadectw pracy, referencji, opinii, zaświadczeń o odbytych kursach, szkoleniach itp.)
- Oświadczenie kandydata, że:
- posiada pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych,
- nie był skazany prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji,
- oświadczenie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na określonym stanowisku.
V. Termin i miejsce składania dokumentów:
Wymagane dokumenty należy przesłać pocztą na adres WSPL SP ZOZ w Koszalinie,
ul. Zwycięstwa 204A, 75-640 Koszalin lub dostarczyć w zaklejonej kopercie osobiście do sekretariatu WSPL SP ZOZ w Koszalinie, IV piętro pok. 419, w godz. 8.00 - 14.00
Termin składania dokumentów: do 20 lutego 2019 r. do godz. 14.00
Kandydaci spełniający powyższe wymagania zostaną poinformowani o terminie rozmowy kwalifikacyjnej telefonicznie.
Opublikowano: 11 lutego 2019 13:31
Kategoria: Aktualności
Załączniki:
Kwestionariusz osobowy [32 KB]
Wyświetleń: 914